Wednesday 21 December 2011

Adam Adli Dapat Ugutan Bunuh Dari Gangster UMNO


Jika sekiranya sesuatu berlaku terhadap keselamatan pada diri seorang mahasiswa UPSI yang banyak menimbulkan polimek akhir-akhir ini, siapa yang harus dipertanggungjawabkan?. Kalau pun Adam Adli menyalahi undang-undang atau mana-mana peraturan yang termaktub dalam negara ini, kenapa sampai berlaku ugutan bunuh?. Atau, betul Gangster UMNO ini mengamalkan undang-undang sendiri direstui oleh pihak keselamatan yang telah pun lulus di Dewan Rakyat?.. Alahaiiii..

Mana letak undang-undang dan peraturan yang selama ini diwar-warkan adil, telus, berhemah, bersih, cekap dan amanah?. Kenapa penguatkuasa keselamatan biarkan Gangster UMNO melakukan ugutan seumpama demikian?. Hisyamuddin tak kan pekak, bisu, tuli, atau betullah dia ini hanya layak jadi menteri OKU sahaja. Rakyat makin muak dengan gelagat pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong UMNO sekarang ini.. Ala-ala samseng kampung hulu dusun..

Itu baru gambar Najib diturunkan, belum lagi diri Najib rakyat turunkan dia dari tahtanya di Putera Jaya. Apakah penyokong-penyokong atau gangster UMNO ini sanggup menerima hakikat sedemikian?..






No comments:

Post a Comment