There was an error in this gadget

Thursday, 22 December 2011

Harap Mafia Dan Gangster Yang Tak Bertamadun Tidak Menguasai Negara : Dr Mohd Asri

Insiden berlaku terhadap gambar Najib yang diturunkan dari tiang bendera oleh seorang mahasiswa UPSI bernama Adam Adli menimbulkan berbagai polemik dikalangan pemimpin-pemimpin dan penyokong UMNO.


 Ekoran daripada fenomena tersebut, Pemuda UMNO PJ dengan angkuh mengeluarkan kenyataan hendak sepak terajang dan ludah muka Adam Adli. Kata-kata ini tidak bertamadun dan memalukan menurut Dr MAZA, dan beliau juga mengharapkan orang muda bangkit menolak puak-puak semacam ini, dalam komennya pada satu laman web Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM). KLIK DI SINI.



Selepas itu, ia tidak berakhir di situ saja. Satu lagi delegasi dikalangan pemimpin dan penyokong UMNO dengan begitu lantang menyuarakan bantahan terhadap pihak pentadbiran UPSI. Namun Adam Adli tidak gentar dengan sebarang tindakan dan ancaman daripada pihak-pihak yang menyatakan tindakannya itu salah. Bagi mahasiswa yang menyokong dasar perjuangan pemansuhan Auku, tindakan ini adalah mesej yang hendak disampaikan kepada kerajaan UMNO (Barisan Nasional) di bawah pentadbiran Najib Razak yang selama ini bermain kayu tiga.


 Mari kita lihat perbezaannya!! Para mahasiswa seperti Adam Adli tidak membakar atau menconteng gambar Najib, cuma diturunkan seketika lebih kurang masa 5 minit, selepas itu dinaikkan semula tanpa kecacatan langsung, tidak seperti yang dilaporkan oleh para blogger upahan dan media pro UMNO/BN konon bendera gambar Najib diturunkan dan dipijak-pijak oleh para mahasiswa. Ini satu pembohongan dan adu domba pihak media dan blogger UMNO yang tidak bertanggungjawab dan tiada intergriti langsung.

 NAH!!! CUBA LIHAT GAMBAR DI BAWAH INI.. APAKAH INI SATU TINDAKAN BERTAMADUN ATAU BERAKHLAK MULIA DI SISI UMNO.. ADAKAH PIHAK PEMIMPIN ATAU PENYOKONG PAKATAN RAKYAT BUAT KENYATAAN LUDAH-LUDAH DAN TAMPAR-TAMPAR MUKA LEMBU-LEMBU UMNO INI YANG KENCING GAMBAR PEMIMPIN-PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT TERSEBUT???


No comments:

Post a Comment