There was an error in this gadget

Saturday, 24 December 2011

Kronologi Hidup Realiti dan Fantasi Anwar Ibrahim

Sodomi 'I' Anuar Ibrahim!! 
Hakim dipecat, antaranya Tun Salleh Abas.. Kenapa???

Mahathir telah mengakui Anuar Ibrahim tidak bersalah, hanya menzaliminya..

2004, Pak Lah telah bebaskan Anwar Ibrahim



Apa hal Mahathir reject Najib, Pak Lah dan Khairy?

Episod Sodomi '2' Anwar bergegar semula di zaman Najib!

Kenapa Saiful jumpa Najib zaman dia TPM?


Apakah Anwar terjerat atau dijerat?


Masa Tun Abdullah Perdana Menteri (2004), mahkamah persekutuan menggugurkan sabitan kes liwat terhadap Anwar sebab itu beliau dibebaskan. Era Najib, kes yang sama dibangkitkan. Paparan dan kronologi yang tiada jauh bezanya. Rakyat boleh berfikir sendiri. TV dan Radio hanya digunakan untuk mendengar lagu kadar hiburan mengusik jiwa, jauh sekali dengar dan tonton berita laporan semasa. Di dada media massa umpama Utusan Meloya bukan lagi sumber bacaan.. Rakyat sudah sedar dari lamunan.. 
  • Saiful bertemu Najib (ketika itu TPM) dan Rosmah pada 24 Jun 2008. Di mahkamah Pegawai Polis juga mengesahkan dan merekod kenyataan Rosmah. Jumpa untuk apa?
  • Selepas bertemu dengan semua musuh politik DSAI. Saiful membuat laporan polis pada 28 Jun 2008 mendakwa kononnya diliwat.
  • Sehari selepas itu saiful bertemu PKK SAC Rodwan Mohd Yusof (waktu itu TPJSJP, sekarang ini KP Melaka) di Hotel Melia KL di bilik no 619. Dia juga menghubungi KPN Musa Hassan melalui telefon. 
  • Dalam kes DSAI tahun1999, Rodwan memainkan peranan meletakkan DNA yang direka-reka pada tilam yang diusung ke mahkamah. Ini disahkan sendiri oleh kenyataan bersumpah Pegawai Polis yang menyiasat kes mata lebam DSAI iaitu Mat Zain Ibrahim. 
  • Pada hari yang sama Saiful ke Pusrawi untuk membuat pemeriksaan. Dr Osman Abdul Hamid setelah membuat ujian mengesahkan Saiful tidak diliwat. Perlu diingat, Dr Osman mencatatkan ada kesan tusukan plastik ke dalam jubur Saiful. 
  • Pada 16 Julai DSAI ditangkap dalam serbuan 15 anggota UTK bertopeng dan bermesingan seolah-olah Datuk seri Anwar seorang pengganas. 
  • Selepas ditangkap DSAI dimasukkan ke dalam lokap, Polis membekalkan DSAI dengan berus gigi, tuala dan air mineral. Pegawai penyiasat DSP Jude Periera kemudian mengambil semula semua barangan tersebut untuk mendapatkan DNA DSAI. 
  • Sampel yang diambil tadi disimpan selama 48 jam sebelum diserah kepada Jabatan Kimia. Satu tindakan yang melanggar peraturan ujian perubatan. 
  • Di dalam mahkamah ahli kimia berkata ada lebih dari 5 DNA di jubur Saiful. Apa ceritanya ini? 
  • Kenapa Dr Osman tidak dipanggil untuk memberi keterangan di mahkamah? 
  • Ketika dalam mahkamah tidak ada seorang pun Doktor atau Pakar Kimia mengesahkan adanya kesan air mani DSAI di badan Saiful.  
  • Keempat-empat Doktor mengesahkan tidak ada kesan tusukan di jubur Saiful.  
  • Dalam mahkamah didedahkan bahawa sampel ujian telah ada ditangan Polis pada 26 Jun sedangkan Saiful hanya diperiksa oleh Doktor pada 28 Jun. Ini menunjukkan sampel ujian telah direka lebih awal.  
  • Kenapa tuan kondo (tempat didakwa berlakunya liwat) tidak dipanggil untuk memberi keterangan? Sedangkan Polis telah menyoal siasat dan mengambil keterangan dari beliau.  
  • Terdapat 5 tetamu lain di kondo tersebut pada hari didakwa berlakunya liwat. Polis jugak mengambil keterangan dari kelima-limanya tetapi mengapa tidak dipanggil memberi keterangan di mahkamah?  
  • Di setiap bilik di kondo tersebut, ada CCTV. Kenapa CCTV tidak di bawa ke mahkamah? 
  • KENAPA??? Kerana kenyataan mereka akan membuktikan DSAI tidak bersalah. Kenyataan mereka dan kebenaran hakiki akan menggagalkan konspirasi jahat kerajaan UMNO/BN yang diketuai oleh Najib bagi memenjarakan Datuk Seri Anwar.
Alkisahnya!! 9 Januari 2012 adalah penentu. Jika DSAI disabitkan dengan pertuduhan, maka Regim Najib akan pasti menghadapi masalah besar. Jika kiranya pula DSAI dibebaskan dari pertuduhan, maka Regim terajuan UMNO ini akan menghadapi masalah yang lebih besar lagi. Lantak!!! kata penyokong Anwar.. Siapa suruh mulakan fitnah ini? Lu pikir laa sendiri. UMNO/BN menempah bala sendiri. Tahniah!! satu saham bagi Pakatan Rakyat. 

Jika DSAI dipenjara, akan ada gelombang reformasi yang lebih besar. Anak-anak yang dulunya masih kecil dalam lingkungan usia 10-15 tahun yang dibesarkan oleh ibubapa zaman reformasi yang menuntut pembebasan DSAI, kini anak-anak itu telah dewasa dalam lingkungan 25-29 tahun dengan semangat reformasi ibubapa mereka. Keadaan ini menambahkan bilangan pejuang reformasi, dan tsunami kali ini akan lebih hebat dari reformasi dahulu pada tahun 1998. Ibubapa yang menyertai reformasi 1998 ketika usia lingkungan 28-33 tahun, kini telah menjangkau usia 40-46 tahun. Dengan kematangan ini, mereka mampu mengegarkan ONE MALAYSIA.. 

Orang tak percaya Anwar liwat..

No comments:

Post a Comment