Wednesday 23 November 2011

Puteri UMNO Pemuas Nafsu Segelintir Pemimpin UMNO.


Difahamkan pemimpin-pemimpin UMNO sering dikaitkan dengan skandal memperalatkan Puteri UMNO sebagai pemuas nafsu serakah mereka. Ini merujuk kepada beberapa kenyataan pemimpin-pemimpin Puteri UMNO menurut satu SUMBER : Tranungkite Online.

Exco Puteri UMNO Datin Ismalina menasihatkan – “Mana-mana pemimpin UMNO agar tidak menjadikan gadis-gadis Puteri UMNO sebagai tempat untuk melampiaskan Nafsu serakah demi menawarkan sebarang penajaan ke atas sesuatu pertandingan atau jawatan kepada Puteri UMNO ke dalam Parti...”.
 

Naib Ketua Puteri UMNO iaitu YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin mengingatkan – “Ahli-ahli Puteri agar tidak menjadikan "batang tubuh" mereka sebagai modal untuk mendapatkn mana-mana jawatan dalam Parti".
 

Penolong Setiausaha Puteri UMNO Bibi Sharliza Bt Mohd Khalid pula berkata – "Budaya politik seks harus di tangani dengan segera sebelum ianya menjadi lebih parah".

 Gambar di bawah ini adalah budaya BN, siapa yang boleh nafikan? 

Jika mahu tonton dan mahu tahu siapa tetamunya, layan klip video ini.. hehe

Isu ini amat merisaukan masyarakat umat Islam seluruh Negara kerana pemimpin-pemimpin yang memegang level parti Melayu (UMNO) diberi kepercayaan untuk menjaga maruah Melayu Islam dicemarkan sendiri oleh mereka yang bernafsu buaya. 

Terbaru, satu isu yang diwar-warkan dan hangat diperkatakan, seorang ahli Parlimen BN Sabah terlibat sama dalam adegan berkenaan. Kes ini dipaparkan sendiri oleh kawan rapat YB tersebut.

Tanya sama itu pokok kenapa ia goyang, jawab pokok sebab ada angin yang goncang. Hehehe..

No comments:

Post a Comment