Wednesday 30 November 2011

Lisa Suriani Sertai UMNO : Bloger UMNO/BN Buat Lawak


Bloger pro UMNO/BN mewar-warkan kononnya Pakatan Rakyat amat kecewa dengan pendirian artis kesayangan mereka Lisa Suriani memilih dan menyokong parti keramat hampir tamat ajalnya itu, tidak lain tidak bukan iaitu UMNO yang semakin layu memperjuangkan Melayu. Hahaha.. Lawak sungguh..

Di dalam perhimpunan Puteri UMNO kali ini, Lisa Surihani telah menerima Anugerah Pencapaian Khas Puteri UMNO. Lawak sungguh bila bloger ini menyatakan ‘Habislah kecewa dan hampa peminat-peminat Lisa Surihani yang berlindung di bawah Pakatan Haram, termasuklah Milo Suam’. KLIK DI SINI

Sebelum ini pun segelintir artis tanah air banyak dibidas oleh golongan agamawan di Negara ini yang sering mendedahkan aurat dan melakukan perkara mungkar sehingga ada artis yang mempersendakan agama Islam dan hukum Allah, malah mereka sanggup menghina Rasulullah s.a.w.

Matlamat ‘Himpun Sejuta Umat - Selamatkan Akidah Umat Islam’ yang diadakan baru-baru ini diharapkan para artis kesayangan UMNO ini dapat menyelamatkan akidah umat Islam. Itu doa kami, moga mereka diberi hidayah oleh Allah s.w.t. Aminnn...

Yang pelik bin ajaibnya di sini.. Kenapa, kalau artis menyertai Pakatan Rakyat terutamanya PAS.. Pemimpin, Pendokong dan Penyokong tegar dikalangan UMNO sering kali saja mengherdik dan berbagai lagi tohmahan dilemparkan kepada artis berkenaan bila mereka berbicara tentang kesyumulan agama Islam?.

Bila pula artis ini menyertai UMNO, apa pendapat anda wahai pencacai UMNO?
Kita tunggu yerrr, apa kata ulamak dan umarak UMNO tentang artis tanah air di negara tercinta 'Malaysia' mutakhir ini..

No comments:

Post a Comment