Friday 25 November 2011

ARTIS DAN GEJALA SOSIAL : UMNO sukar lepaskan, bagai isi dengan kuku.


Setelah selesai Najib sempurnakan amanatnya dalam pelancaran slogan baru Barisan Nasional (BN), 'BN Pilihan Orang Muda' kepada Pemuda dan Puteri UMNO 2011 khusus untuk menarik sokongan golongan muda kepada parti itu di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada 20 November 2011 lalu. Maka, semua pengarah segala pengarah UMNO pun mengarahkan pelakonnya buat lakonan.  

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin menyambut baik katanya, slogan berkenaan akan digunakan oleh sayap muda parti termasuk Pemuda dan Puteri UMN0 untuk meraih undi golongan muda pada pilihan raya umum ke-13.

Najib menyarankan, perkembangan teknologi maklumat yang maju kehadapan termasuk penggunaan media social perlu dimanfaatkan khusus untuk mendekati golongan muda yang mempunyai dan aspirasinya tersendiri dalam menyuarakan pandangan mereka terhadap pelbagai isu yang berlaku di persekitaran.

Media Sosial 1Malaysia mendokong objektif menggabungkan penggiat media sosial dari seluruh negara dibawah satu bumbung untuk berinteraksi dan bertukar-tukar pandangan mengenai senario politik semasa.

“Bagaimanapun, jika ianya digunakan ke jalan yang salah ia tetap akan memberikan kesan negative kepada golongan ini”, kata Najib sewaktu perjumpaan dengan dua sayap utama UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra baru-baru ini.  

Sementara itu, Pengerusi Sekretariat ‘BN Youth Music’, Jamawi Jaafar berkata Pemuda BN akan terus menggunakan pendekatan menepati citarasa golongan muda bagi memastikan sayap itu tidak ketinggalan dalam persedaran zaman. 

Objektif Media Sosial 1Malaysia kata Najib, ialah mewujudkan satu wacana untuk mengintegrasikan perjuangan menentang kepalsuan dan pembohongan pembangkang. Dan ia juga menghasilkan satu resolusi yang akan membentuk dasar perjuangan di arena media sosial bagi penggiat-penggiat yang prihatin dan berjiwa patriotik.

Baru-baru ini Pergerakan Pemuda UMNO dan Barisan Nasional bersama-sama dikalangan artis tempatan dalam menjayakan program BN Youth Music 2011.

Satu program untuk mendekati golongan remaja. Antara objektif program ini adalah untuk mencungkil bakat anak-anak muda serta merancakkan lagi perkembangan seni tanah air.

Remaja di Malaysia sememangnya begitu ramai yang meminati bidang seni dan ada diantaranya yang bukan menjadikan ia sebagai hobi malah sebagai satu bidang kerjaya.

Untuk keterangan lanjut mengenainya anda juga boleh melayari laman web rasmi di www.bnyouthmusic.com

Usaha yang dilakukan oleh pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN) menganjurkan Program ‘BN Youth Music’ mendapat pujian daripada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.


INIKAH CARA PENDEKATAN YANG NAJIB MAKSUDKAN?
Menepati Citarasa Orang Muda Agar Tidak Ketinggalan Zaman
Kononnn!!!














 Anak kecil ini dihidangkan dengan budaya restu UMNO/BN

Datuk Seri Harussani hanya bisa memerhatikan

 Apa sudah jadi dengan 'Himpun Sejuta Umat Selamatkan Akidah Umat Islam'?


SANTAPAN!!! HEHEHEHE 

No comments:

Post a Comment